Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789402141283 |
Veel organisaties stellen zich de vraag hoe zij de nodige vrijwilligers kunnen aantrekken, behouden en aansturen. Dit onderzoek vormt een aanzet tot een antwoord op die vraag. 'Gewone' bedrijfskundige en bestuurskundige inzichten vormen niet altijd het juiste gereedschap om vrijwilligers in organisaties aan te sturen, omdat die inzichten niet genoeg aansluiten bij het specifieke karakter van vrijwilligerswerk en vrijwilligersorganisaties. Mijn hoop is dat deze dissertatie bijdraagt aan een betere organisatie van de inzet van vrijwilligers - op een manier die aansluit bij het specifieke karakter daarvan.