Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789046821664 |
Honderden miljoenen Chinezen maken gebruik van de diensten van Alibaba. De beursgang was een van de grootste ooit. Oprichter Jack Ma vervult met zijn bedrijf een sleutelrol in de consumptie van de snelgroeiende Chinese middenklasse. Hoe is het Jack Ma gelukt om in vijftien jaar tijd een van de grootste internetbedrijven ter wereld op te bouwen? Hoe wist hij zijn eenvoudige afkomst te overstijgen en eerdere mislukkingen te boven te komen? Hoe kijkt de Chinese overheid aan tegen de opkomst van de internetgigant? Duncan Clark, een van de adviseurs tijdens het prille begin van Alibaba, ontmoette Jack Ma voor het eerst in 1999, in het bescheiden flatje waar Ma Alibaba oprichtte. Voor het schrijven van dit boek kreeg Clark toegang tot een schat aan nieuw bronnenmateriaal en kon hij Ma exclusief interviewen. Het resultaat is een gezaghebbend en meeslepend relaas van het ongehoorde succes van Alibaba.