Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789075414493 |
Business Driven Test Management (BDTM) Dit boek biedt de business- en IT-manager inzicht in de zakelijke sturingsmogelijkheden van het testproces: Business Driven Test Management (BDTM). BDTM stelt het resultaat voorop en geeft de opdrachtgever (business of IT-manager) van het testproces de mogelijkheid de afdekking van de risico's, de doorlooptijd en de kosten van het testproces te besturen, zowel in de planningfase als in de uitvoeringsfase. Tevens bevat dit boek een inleiding en samenvatting van de Test Management approach TMap NEXT®. Dit is een testmethode die is samen te vatten in vier essenties: * Business Driven Test Management (BDTM), handvatten voor de opdrachtgever om testen aan te sturen op basis van zakelijke gronden. * Een volledige beschrijving van het testproces, van testmanagement tot testspecificatie en -uitvoering. * Een complete 'gereedschapskist' met techniekbeschrijvingen en organisatorische en infrastructurele ondersteuning. * De methode is adaptief en daarmee geschikt voor gebruik in de uiteenlopende situaties en omgevingen (nieuwbouw, onderhoud, waterval / iteratief / agile, maatwerk of pakketsoftware, outsourcing / offshoring).