Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789048815029 |
De Nederlandse markt voor financieel advies wordt voor 95 procent beheerst door de banken. Winst maken staat voorop en consumenten worden niet goed geïnformeerd over hun opties. Na de kredietcrisis beweerde de financiële wereld dat het klantbelang weer centraal zou komen te staan. Maar nog steeds verkopen banken willens en wetens beleggingsproducten die onnodig duur zijn.In Ontmaskerd schetst Peter van der Slikke een verontrustend beeld van de dagelijkse praktijk in de financiële wereld. Met dit boek wil hij de lezer in staat stellen door de verkoopverhalen van adviseurs heen te prikken en zelfstandig de juiste financiële beslissingen te nemen.Peter van der Slikke (1953) is ceo van het onafhankelijke vermogensadviesbureau topcapital. Daarvoor werkte hij jarenlang als private banker bij onder andere abn amro en Van Lanschot.'Dit boek toont je alle trucs waarmee de geldbranche haar klanten - u dus - geld afhandig maakt, heeft gemaakt en blijft maken. En je geneest voorgoed van je wittejassensyndroom. Lezen dus!' Erica Verdegaal, econoom en publicist'Peter van der Slikke toont zich in dit boek een ware insider, die de lezer op een integere wijze laat meekijken in de duistere keuken van het bankieren en verzekeren. Het boek is geen aanklacht, maar een oproep tot nadenken over de toekomst van de financiële wereld' Kilian Wawoe, docent hrm management aan de vu, voormalig hrm manager abn amro